WAAAAAH!!

Jag och mamma var nere i källaren en lång stund och hängde tvätt osv.. så tittar ja ut genom fönstret och vad ser jag!?

EN MEGA SPINDEL! I källaren.. över fönstret.. ofyfan de kittlar på hela kroppen bara ja tänker på det nu !
Jag bara skrek.. rusade upp. slääängde mig i trappen.. ramlade och slog mig, upp igen och slängde mig ytligare en gång i hopp om att hamna ovanför trappan
(hahahahaha fan vad trög man är när man är rädd!) Ramlar så klart o slår mig i trappan en gång till ställer mig upp och springer upp i köket och står och hoppar och försöker andas lugnt.


Mamma kommer upp och säger att hon dödat den och vill att ja går ner bara för att övervinna min rädsla... Det hatade jag henne för hah.
Jag gick sakta ner för trappen men längre än så kom ja inte. Sprang bara upp igen. Finns det en finns det la flera! Usch!!!!!!!
Just nu suger det att det är vår !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0