Grattis Sandra & Elin !

Hade sjukt kul hos Becca. jag Sandra och Becca satt och snackade skit, drack och skrattade.
Sen åkte vi in till stan och till Klicken. En hel del folk. Min bror satt i lägenheten under med Jeppe så jag stack ner dit lite.
Sen stack många av oss till hotellet. Lagom kul. Tycker inte om nässjö så lär inte dyka upp där mer. haha..
När det stängde kom min bror och Jeppe och hämtade upp mig. Sen tog vi taxi till bror. Fett onödigt.. inte direkt långt ifrån stan.
Vi chillade lite och lyssnade på musik tills jag blev super trött. Så strax efter 3 så gick vi och la oss.
Sammanfattningsvis, bra kväll !
Jag hoppas verkligen att Elins och Sandras kväll var toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0