Torsdag

Hv vann såklart igår! Det var en riktigt bra match, sjukt spännande. Växlade mellan att stå upp och sitta ner sista perioden samt under förlängningen. Hah.
Nu hoppas vi på att Hv71 och Dif kommer i finalen, det kan avgöras ikväll.
Jag var trött igår. Det syns nog på bilderna också. Blev att ja la mig sent i alla fall. och idag fick ja ju självklart inte sova så länge jag ville. Nej mamma väcker mig vid 13 typ. :( hade kunnat sova längre. Mycket längre.
Idag ska jag duscha, göra mig lite brun, och välja kläder till imon kväll då vi firar Elin och Sandra!
Måste även sy klart lite, samt fixa ett trendcollage och skisser osv..
Ensam hemma i huset nu ett par timmar. Skönt som fan! hatar dock att vara ensam i min lägenhet men det är nog för det finns så mkt mer att göra här samt att de är större ytor liksom. Man kommer inte lika nära sig själv och sin ensamhet då.
Snart är lovet över. Fort går det som vanligt. En vecka kvar i skolan sen ut på praktik i 7veckor. Efter det är det bara en vecka i skolan sen sommarlov! Fan va gött! Det kommer nog gå fort dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0