There's no such thing as love,

Längesen sen sist. Mycket har hänt men hinner inte skriva ner allt.

Inget smink på bilderna.

Första veckan på Lindex har varit suverän! Jag trivs jätte bra och jag tycker det är kul :).
Just nu packar jag som en dåre. För imorgon bär det av till Stockholm. Flyttar dit tillfälligt. Jag och Linn hyr en lägenhet en bit utanför stan.
Underbara Amanda har nu kommit hem för gott från Spanien. Saknat henne och enda chansen att träffa henne nu på ett bra tag är ikväll.. Jag måste verkligen hinna med det, trots att det är mycket att göra.
Ser lite ut som om jag har mascara på bilden.. Är dock helt fri från smink.
Förstår inte varför vissa tjejern envisas med att dra på foundation och puder och skit när man ska vara "utan smink". Allvarligt, man ser att ni har ett fett lager med smink!
Var på hockeyn i onsdags. Passade på och köpa mig en t-shirt i storlek 120. haha.. Det måste vara stora barnstorlekar, för den sitter as bra :)
Förövrigt, JÄVLIGT GÖTT ATT HV71 KAN TA HEM GULDET IMON!! Men jag missar nog matchen.. :( Fan!

Kommentarer
Postat av: Filip

SNygg utan smink är fan riktigt trevligt! :)

2010-04-25 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0