HJÄLP MIG ?!

Jag vet inte vad ja ska ha på min imon! Så jag fick lite panik precis som min vän becca haha.

Men jag tog ett par gamla jeans och sydde om till en korsett!

Blev rätt bra med tanke på att ja inte har något mönster till det hemma.


Funderar på att fixa till den lite mer.. Hjälp mig gärna med idéer! Jag tänkte kanske sy dit hällorna från jeansen men vart i sådana fall? Och jag har även lite skinntyg kvar.. Kanske nått skärp?

VAD TYCKER NI JAG SKA GÖRA?

Nej de är inte en råkant där , den har bara vikts ut för ja har inte strykt än :)
oobs, måste klippa av lite trådar!

Kommentarer
Postat av: bca

jag dör, jag har dött! Fifan så duktig du är kvinna:D

2010-04-08 @ 19:02:29
URL: http://loveisfreedom.blogg.se/
Postat av: pontus

De där svarta hadde passat, så blir de ju inte så enformit:P men jävligt bra gjort..

2010-04-08 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0