SM GULD! hvfan i Stockholm hahah..

Linn sitter och skypar med sin pojkvän haha passar på och blogga nu ;)
Nu sitter jag och Linn i lägenheten vi hyr. Allt har gått bra och det är toppen!


I lördags träffade vi Emma en stund och gick i lite affärer sen gick jag och Linn till O'learys och tittade på hockeyn. Alla där var ju såklart djurgårdare. När vi vann hoppade jag upp och skrek. Fällde även en tår av lycka. I övrigt var det helt tyst. Linn var orolig över att jag skulle bli nedslagen! Hahahha. Mina ben skakade och jag kände mig alldeles lullig i huvvet. Var så jävla lycklig! Sjuk känsla.


SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD !!!!!


Sen åkte vi hem till Fredrik (mammas mans son) Åt god mat och drack vin :). Vaknade idag och åt god frukost sen körde Fredrik runt oss i hela Stockholm och visade allt. Toppen verkligen! Vi är sjukt tacksamma och glada över att han är så snäll :).


De vi hyr lägenheten av är jätte trevliga och väldigt snälla. De lämnade massa mat till oss osv.. Perfekt ju :D
Lite nervös är man ju inför imorgon.. första dagen av praktiken här. Men det kommer nog gå bra :).
Gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0