Hockey får tummen upp

Nu har jag vaknat, ätit och duschatIkväll drar familjen på hockey i kinnarps arena, Jkpg.

Jag älskar verkligen hockey. Intresset till det har växt under åren. Min bror spelade hockey när ja var liten och jag var alltid med och tittade på när NHC spelade. Då satt jag mest i min blöja och lekte med Barbiedockor.

Sen min mamma gifte sig med föredetta elithockeydomaren och numera smålands ishockeyförbunds ordförande så har familjen åkt på många matchen. Både elitserien, små matchen och även när trekronor spelar. Intresset har alltså växt och numera sitter jag verkligen och tittar och är inne i matchen.
Nu ska jag börja göra mig i ordning.
Vi får höras senare. Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0