Fredag- Skåne/Jönköping

Tidigt på morgonen kom familjen och hämtade mig i Vetlanda. Bakis var jag och trött som satan!
åkte vi till Skåne, till en liten by utanför Helsingborg och tittade på 'inför tv-pucken'. Det gick bra för småland. Sen körde de mig till Jkpg. Jag fick byta om i bilen och sminka mig i bilen hahha. Inte det lättaste!

Jag & Bror

Sen kom Kusinen min och hennes kompisar. Vi stack till tusen och en natt. Tog shots och stack efter 10 minuter. Sen gick vi till Bongo och efter det till stället bredvid och tittade på när her bright skies spelade. De är så grymma!! Blev över lycklig när jag hörde att de spelade! Träffade en i bandet och flörtade såklart! haha.
Helt jävla galen kväll!!! hade så sjukt kul! Lätt värt baksmällan på påskafton! det sjuka är att min kusin är fan galnare än vad jag är! Jag tycker själv att ja inte har några gränser, men de finns där. Men hon har fan inga! Hahah stört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0