Bilder på jeansen jag håller på att sy,

Kan lägga upp bilder på collagen samt skisserna som gjorde att ja fick fram dessa jeans om så önskas?
De är inte klara! Har lite kvar att sy. Knapp och hällor tex.. samt göra dem rent från trådar.
Första gången jag någonsin syr ett par byxor över huvudtaget. Jag tycker inte de är jätte bra om jag ska vara ärlig men duger för att vara första gången och så otroligt avancerade!
Vridit sig fult på bilden! Men det är i alla fall en dragkedja därbak.
Skinn skyddet går ej att ta bort.







Även gjort en skinn korsett med snörening bak. kan jag lägga upp bild på så småningom :)


Kommentarer
Postat av: Slitz

Hej Nina. Otroligt nice sytt. Men framförallt fina former i det du du sydde. Tycker att du borde skicka in lite bilder till oss på Slitz så kanske du blir nästa nummers omslag!

2010-04-14 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0