Ännu en trist söndag, full med måsten..

Vaknat och packat typ hälften av grejerna. Fan vad jobbigt det är att bo på två ställen..
Inget smink på bilderna, jag vet att jag ser ut som en apman utan smink :D

Snart ska jag duscha och sy en söm. Jävligt svår söm.. men den måste göras. Sen packa ihop symaskinen och städa upp alla tyg och tråd rester..
Vet inte när jag beger mig till Mormor och Morfar. Har inte pratat med plastfar idag. Ingen är hemma.. men tyckte ja hörde han nyss. Äh vetifan. haha,
Aaaaaj, vilka blåmärken jag har på mina ben och armar efter att jag slängde mig i trappan i hopp om att inte bli attackerad av stora monster spindlar! Jag får så lätt blåmärken, räcker med att nån petar på mig lite.. hahah ser ju hemskt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0