Killar borde tänka innan de agerar!



Fan vad trött jag blir på killar utan någon respekt över huvud taget! Jag är så trött på skitstövlar som tror att jag ska tycka om hur dom smörar och äcklar sig! Tex när de busvisslar! Va fan tror dom? Att man ska vända och gå fram och se glad ut? Nej tror inte det.
Usch när de busvisslade i matsalen för nån vecka sen. Fan vad jag hatar hur de ser mig som ett köttastycke och jag hatar hur de får tjejerna vid bordet brevid att hata mig ! Snälla killar skaffa lite hyffs !!

Eller på internet.. Ja, jag lär nog svara när du skriver: Hej sexy ;) . eller typ: Fining, när ska vi ses? Herregud vad tror människor? Ja jag hoppar på nästa tåg och kommer till en helt främmande människa och självklart får han ta mig om du vill!? hahah, nej jag har lite bättre självkänsla än det!

Kommentarer
Postat av: Danne

Heeej Nina. Ja du har så rätt att visa killar ser dig mera som ett köttstycke el sexobjekt, och det gör det inte lättare för dig heller eftersom att du är blond, men de ska inte spela någon roll dom har inte rätt att bete sig som svin mot dig iaf. Det dom borde se i dig är en vacker och begåvad tjej, inte många tjejer i din ålder som kan rita som dig t.ex, du verkar vara en snäll och go tjej, efter att ha läst din blogg, tror jag ska fortsätta läsa den med. Och får jag komma med ett förslag på den klänningdu ska sy så ta den bilden som är 3:e bilden uppefrån och ner, den med en knut under bysten och med rött hår så du vet vilken bild ja menar.

Ha de bra Nina



Kram Danne..=)

2009-09-28 @ 10:17:58
Postat av: Nina

Hej Danne! Oj det var fina ord. Trodde jag skulle få nån komentar om att killar inte alls var sådana men det visade sig vara en väldigt snäll komentar som jag blev glad av. Jag tackar för den och jag tackar för ditt förslag. Dock har vi redan börjat sy osv i skolan. Vilken jag bestämde mig för får du se senare.:) Kul att du gillar min blogg. Synd att jag inte kan blogga så mycket nu bara men det kommer!

Fortsätt gärna komentera, jag uppskattar det som sagt!



Kram Nina

2009-09-29 @ 13:24:45
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0