Vill vara 4 år igen!

Det här har varit den värsta dagen på sjukt länge!! Vaknade av att en viss person skriker på mig utan andledning! Sen ville inte Linn dra till eksjö utan avvakta lite (dock lite förståligt) Men behövde verkligen komma härifrån!

Försöker le och vara glad ändå.
 




Har jätte tråkigt så underhåller mig med camen.. hahah ?  13 år på nytt (;
Ta inte bilderna allt för seriöst. maha!




Imorgon ska jag upp tidigt och packa alla mina grejer sen åka hem till Vetlanda (ÄNTLIGEN!) .




På kvällen blir det att klä ut sig och festa ! Ska bli kul :D


Är riktigt stressad dock med uppsatsen som ska vara klar i slutet av nästa vecka! Har knappt hunnit med häften och jag har ingen datorn hemma. Och denna får jag ju självklart inte låna med mig hem över en vecka. Det är som om de lever för att hacka på mig hah... Får helt enkelt bo på skolan nästa vecka !
 .

Kommentarer
Postat av: jennie

snyggis nina .D

2009-11-02 @ 18:45:39
URL: http://diorderella.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! Svarade inte på det sista smset för har inga pengar på mobilen =/! Så du inte tror något annat! Msn ikväll?

2009-11-03 @ 16:01:29
URL: http://nattstad.se/lill_bejjb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0