the naked truth

Jo jag kan visst vara utan smink!



väldigt seriösa bilder! (;

Vissa tror säkert att jag är sådan som inte klarar av att gå utanför dörren utan smink men nej nej!
Jag tycker bara det är kul att sminka sig, därför gör jag det.
Jag är inte sådan som sätter på sig foundation innan man går ut och handlar tex.

.

Gud vad det har blivit kallt nu! Man får ju pälsa på sig jätte mycket när man ska ut!
Hösten är den tråkigaste perioden på året! Usch..
Idag var det precis ett år sen vi åkte till Turkiet. Fna vad man är sugen på en solsemester nu! :D



Nu bloggar jag förmodligen inte mer för denna helgen, vi får se om det blir något nästa helg :) Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Gerry

Hej hej. Har sett dig posera vid bl.a DB akuten i påskas på Elmia. Stämmer det? Poserar du för vem som hellst eller kände dem dig? Skulle du ställa upp för kanske mig någon gång? Vad vill du ha för det isåfall o.s.v? Vi går i samma gymnasium och jag går trean på Fordon. Du kan ju antingen hugga mig någon dag eller så kan du ju svara till min mejl om du vill...



Ha de bra sålänge.



//Gerry

2009-10-04 @ 14:51:44
Postat av: diorderella

Bra med fler tjejer som slopar sminket :D du är jättefin natural ju :D

2009-10-06 @ 22:53:57
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0