Så får du Honom att titta på just Dig !



1. Utstråla självförtroende
Det går att fejka ett självförtroende. Se helt enkelt självsäker ut. Sträck på dig, titta inte ner i marken och gå med rätt så bestämda steg. Gå in i ett rum och tänk:
-Här kommer jag och du kommer gilla mig, gör du inte det så bryr jag mig inte!
Men se upp för att bli katig! Ingen tycker om en kaxig tjej som tror hon äger hela världen! Var ödmjuk på ett självsäkert sätt.

Det är lättare att vara självsäker om man har en bra självkänsla.
Titta dig i spegeln och säga allt du tycker om med dig själv. Behöver inte vara just utseendet utan även personlighetsdrag du har som du tycker om. Glöm allt det där du vill ändra på för en stund. Tänk även: -Jag är vacker!,Jag duger som jag är!, Jag är älskad!. Detta behöver inte ta lång tid. Ägna bara några minuter om dagen. Det kommer hjälpa dig :)

2. Ett leende på läpparna
Le! Ingen tycker om någon som är sur. Skratta och var glad. Visa att du är en kul människa att umgås med.

3. Visa att du ser honom
Sök ögonkontakt med ditt span. Visar du honom att du är intresserad så kommer han bli nyfiken på dig. När du får ögonkontakt så le! Undvik att stirra! Då kan du lätt anses som en läskig brud.

4. Spela lite svår
Spring inte över till honom så fort ni får ögonkontakt. Ta det lite lugnt i början och visa att du är upptagen med annat. Men var inte för svår! Man tröttnar ju själv när en kille spelar svår en längre tid. Det gör även killarna.

Reta honom
genom att få honom att bli nyfiken på dig men visa att dig får man inte så lätt!

5. Va dig själv
Den sista och den viktigaste punkten, Va dig själv! Spela ingen annan what so ever. Tycker han inte om dig för den du är så är han inte värd dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0