Förbannad

Jag är så jävla glad att inte bor hemma! Att komma hem över lovet var ett misstag!
ett exempel på varför: Nu ser jag att min lotsas far har tagit bort alla bilder jag hade på denna datan!! Det var inte jätte många bilder men vissa av dem var viktiga för mig. Tex så var några till ett skolprojekt. De bilderna kommer jag aldrig hitta nu! Jag tänkte lägga över bilderna på ett USB och sen lägga in dom på min data när den funkar. VARFÖR TÄNKER VISSA VUXNA INTE !!! Fan vad arg jag är ! Han kunde la ändå frågat innan han tog bort dem. Är dessa viktiga? Jag vill inte ha massa bilder på denna datan.. Kan jag ta bort dom? Eller vill du att lägga över dem på ett USB och spara dom?

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0