Färga håret?

Jag känner det kanske är bäst och dax att tona ner sig lite för att jag ska må bra!
Jag funderar på att färga håret lite mer i en honungsblondton. Lite guldagtigt men absolut inte gult! Vill inte se ut som en fjortis. Ja en blandning av honung,beige,guldaktigt och kankse med några få ljusbruna slingor bara i längderna..  Det är svårt att förklara!
Såg en vacker porrstjärna i en sådan färg hon var sexig men hade inte den där lysande blondafärgen. Dock hittar jag ingen bild på henne men här är lite förslag.. nån blandning av detta :






den här sista bilden är nästan exakt den färgen jag menar.

Det blir ju även lätt att blondera det ljusare om jag känner för det.

Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: linn

färga på!! men helst rött (A)

2009-10-06 @ 13:54:45
Postat av: sandra

det skulle nog vara snyggt!

2009-10-20 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0