Torsdags kväll

jaha nu lipar han och skriker efter pappa! duger inte jag :O hahaha. Jag försöker förklara för honom att pappa är på hockey(FUSK!) men han slutar inte gråta ändå.

Min bror har ingen tv så jag missar både mammas pojkar och inlåst ikväll ! ;/


Lillkillen :)

Inatt sover jag hos mormor och morfar. Så kör de mig till vetlanda på morgonen. As gött!

denna veckan går jag på cambridge kuren. Det innebär att jag dricker tre drycker om dagen och massor av vatten! Inget mer än så.. Känner mig rätt svag och har ingen energi. På idrotten idag så fick jag jätte ont i hjärtat! Men men .. det är bara denna veckan ut sen ska jag börja äta lite smått igen :) Nu har jag gått ner runt 3 kilo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0