Happy Halloween

Jag var utklädd till naughty nurse ;)

Kvällen var kul! Började på en fest med inte så jätte många människor. Evelina från Nässjö kom en sväng :). På vägen hem ifrån den festen var vi lagom glada hah jag och Linn knackade på ett hus och sa Bus eller Alkohol! haha. Ett hårdrocks par som såg precis lika dana ut öppnadeoch tyckte att vi var sköna. Vi sa att även godis gick bra hahah så de gick och hämtade ett gäng dumle till oss. Så fort Evelina fick höra ordet godis flög hon ut från buskarna, där hon hade gömt sig. hahah!


Använde inte strumpebandet..

Sen gick vi hem till mig en sväng och piffade till oss. På vägen ut snubblar jag i trappan, gör kullebyttor och försöker få tag i räcket! När de var ett trappsteg kvar så fick jag tag i räcket och där hängde jag och kämpade för mitt liv! HAHAHAH Jag hade fan betalat för att få se det! Jag hade riktigt ont dagen efter! Har massor av blåmärken över hela benen nu haha



Sen gick vi till speedway banan där ne vän hade hyrt en lokal. Det roliga var faktiskt när vi bara var 4/5 pers kvar! :P




Hur var eran halloween? :)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0