Grattis till Linn, 17 år! <3

Min bästa vän Linn  :)


Det har hänt mycket på sista tiden! tex så drog jag, Max och Linn ut på en shopping roadtrip för en vecka sen. Riktigt kul! Anders rum är nu mera klar renoverat så jag och Linn sov över där hos våran vän i onsdags :) . MYYS.

Vi har även festat en del på sista tiden. Linn fyller år imorgon, tisdag. GRATTIS till henne! Så i lördags firades hon av  mig och Emma som hade bakat cupcakes, mycket goda vill jag lova! Vi gav henne en värdefull present, som hon blev mycket glad av ;) . Vi är nog världens bästa vänner hahah!
Förfesten var super kul! Sen åkte vi med max och filip  till mejers 18års fest. Jag skulle vilja säga att den dög. Var kul till och från. Men vi gick rätt snart därifrån.
Det var inte meningen att jag skulle dricka egentligen men när Emma drar fram en flaska rött så kunde jag inte motstå. haha! Bilder på mig från festen, Ej i nyktert tillstånd!







Hörs snart :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0