Bilder på kläderna jag sytt osv

Nu fick jag ett samtal från "pappsen" som sa att han skickar pengar till britneybiljetten ! GÖTT !

Idag har jag varit hemma från skolan. Spydde igår men mår mycket bättre idag !
Jag är trött som vanligt och vill bara ha fredag nuuu ! haha .

lite bilder som togs innan modevisningen:







Linn min homemade barbie!
Håret:
Gjorde en inbakad fläta på ena sidan och la allt hår på den andra sidan. Satte i massor av löshår och gjorde en stor bulle av luggen. Mejken: Svart med lite brunt och grått i. Lite rosa skimmer och lösögonfransar. Vit , rosa och brun läpppenna, ljust rosa skimmrande läppstift(ej påtaget på bilden) Solpuder och rosa och guldigt skimmer Målade även hennes ögonbryn tjockare och längre än vad hon har. Halsbanden är en julklapp jag har fått och klänningen är sydd av mig . Hon blev söt! :D Men hon bara skrek DET HÄR ÄR INTE JAG! haha jag bara skrattade.


Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Grymt fina kläder, verkligen!

Gud vad roligt att se Britney, jag ska själv på hennes konsert i London :) Det komer bli ballt!

2009-05-06 @ 17:20:40
URL: http://www.metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0