en liten bit av det innersta,

Jag är som många andra rädda för att bli ensamma. Men även om jag vet att jag inte är ensam så mår jag dåligt när jag är själv. Många kan tycka det är skönt att ha en stund för sig själva, men inte jag. Jag mår bara dåligt av det. Jag vill umgås med dem jag tycker om och älskar, blir bara deprimerad av att vara själv. Det är en nackdel med att bo i egen lägenhet, för min del i alla fall. 
Dock har jag blivit väldigt folkskygg. Jag tycker inte om att vara bland massor med människor längre. Den sitvationen finner jag väldigt obehaglig. Att ha många runt omkring mig. Så har det inte alltid varit. Så har det blivit nu på senare tid. Jag brukade älska att vara bland massor av människor på samma gång, att träffa nya mäniskor osv. Nu vill jag bara vara med dem jag vet känner mig, och gärna i en lite mindre grupp. 

På senaste tiden har jag verkligen varit mig själv. Jag har hittat mig själv och jag har levt så som jag vill leva. Jag har varit den människan jag alltid velat vara men som jag aldrig vågat vara. Men detta har medfört att mitt psyke har brytits ner nått enormt. Jag brukade älska uppmärksamhet. Jag brukade älska att träffa folk. Men det kan verkligen bli för mycket av det goda. Destu mer man får av det man vill åt, destu sämre mår man som människa. Det låter så sjukt men det är sant!  Det hade varit så skönt att bara sticka härifrån och bli någon annan för ett tag. Att släppa all denna påfrästning. 

Jag känner att jag vill vara mer med min familj nu ett tag. Ser dem aldrig längre. Min bror behöver mig nu det vet jag och jag ska titta på film med honom i helgen. Han och jag har nog aldrig riktigt umgåts. Eftersom han är 8 år äldre har vi alltid varit på så olika nivåer. Vilket är synd. 
Morfar mår bara sämre och sämre.. Ska ut till mormor och morfar i helgen med. Känner att jag vill det. Så ofta de tjatar om att jag ska komma ut till deras husvagn och jag bara säger; ja, jag ska komma till er snart.. men jag kommer ju aldrig. Nu är det dax att jag tar tag i detta! Så nästa helg blir en nära och kära helg och inte massa festande... Det kan behövas :) 

Förövrigt har jag haft en bra helg, solen skiner och snart är det sommarlov :D Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0