Ny mobil tack !

Oj vad längesen jag skrev ! Förlåt men ag har fullt upp hela tiden och när ja inte har det så orkar jag helt enkelt inte skriva. Massor har hänt men jag tänker inte skriva allt för det skulle ta en jävla tid. :P Jag mår bra i alla fall och jag längtar till Juli ! Då är det britney och jag ska till Isak i göteborg :D 

Jag måste skaffa en ny mobil ! Min stängs av , av sig självt ibland osv. ;S  jag är lite sugen på någon av dessa:

sony ericsson XPERIA X1

Samsung F488 TouchWiz Pink 



Vi får se hur det blir :) Solen skiner ! Har varit ute en stund innan idag men orkar inte.. det är såå trååkigt att bara sitta helt själv i solen .. :S hahah. Har varit ledig i en vecka nu as gött ! Skolan börjar igen på onsdag. 

Puss på er :) 

Kommentarer
Postat av: Duvan

Tjenare :D

Kanske hört det lite för många gånger nu utav killar, men alltid värt och fråga ifall du har lust o adda en på msn :) [email protected]

2009-05-29 @ 17:46:39
Postat av: Hulth

X1:an är en riktig skön telefon, när alla andra fumlar med sitt T9 som saknar massa ord slidear man bara fram tangentbordet och börjar knappa. Haft min lur i ett par månader nu och förutom några småsaker som att den kan bli lite seg ibland så är det en riktigt skön telefon.



Men blir det en sån så köp Silvermodellen, den är snyggare än den svarta ;)



Ha det gött :)

2009-07-18 @ 01:55:37
URL: http://www.hstudio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0