Helgen !

Onsdagen hade hantverkspogrammet öppet hus så vi fick ledigt på torsdagen. Hur gött som helst!

Valborg var jätte skoj! Jag , Linn och Emma förfestade först lite hos Linn med grannarna och sedan åkte vi ut till skirö till ett hus och förfestade med ett gäng grabbar vi träffade för några dagar sen . Vi hade jätte kul och alla var stört sköna haha . Sedan gick vi till ekbacken och dansade till casanovas hela kvällen. haha . De flörtade med oss och ville ha med oss i turnébussen ;O haha nästa gång då är det scotts som kommer då jävlar blire efterfest haha (;



När jag och Emma kommer fram till min ytterdörr, va frös och var så sjukt trötta, så märker vi att jag inte har den rätta nyklen till dörren! hahaha fy fan fick gå och väcka hyresvärden klockan 3 på natten men han blev inte arg som tur var. Sånt där händer bara mig! 

Igår steg jag upp klockan 06.00 och diskade osv :S haha . Sedan sminkade jag Linn och fixade hennes hår och fixade samtidigt mig själv. Klockan 12.00 var det modevisning på torget. Där jag visade upp mina kläder jag har sytt. Linn var min modell. Jag hade på mig en korsett och den röda kjolen och Linn hade en klänning. Kommer bilder senare :) Vi var jätte nervösa verkligen! Men det var jätte skoj och man ville göra det igen!

Lördagen var en riktigt varm och skön dag! Jag, Linn och Emma gick och åt på resturang och sedan gick jag hem en stund innan Sebbe kom. :) Dock på grund av missförstånd om hur han skulle komma hem dagen efter så var han tvungen att ta bussen hem efter två timmar.
Sedan gick jag till Linn och Emma som var på fest hos valborg grabbarna. Efter en stund gick vi ner på stan. Det var crusing. Lamt med fulla vuxna och tusentals raggare. men träffade ett gäng sköna killar som umgicks med Linns granne så vi gick hem till dem en stund. Linn och Emma gick tillbaka till valborgs grabbarna efter en stund och när jag blev trött gick även jag därifrån, fast hem.

Bra och lång helg ! Hoppas ni har haft en trevlig valborg också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0