minnen

Jag saknar våra tider ihop brudar! Vi hade sjuukt kul.
Vi har väl fortfarande det men vi träffas ju knappt längre ;S.
Så lägger ut lite minnen bilder för att påminna oss lite om
hur jävla sköna vi är ihop ! :D

Sandra och Jag hahahah detta måste ju vara i sexan eller nått?


Becca, jag och sandra 2006


jag, becca, sandra och Linn. -06
hahaha fy fan va små vi var !


Sandra och Jag naaaaaw ;D


Linn, jag och sandra HAHA fan va coola vi var i våra dunjackor ;)

Jag skulle nog vilja påstå att vi allihop har förändrats radikalt ! hahah 

puss på er tjejer :*


Kommentarer
Postat av: sandra!

hahah fan va söta vi va/är ;) tsss hah. <3

2009-03-09 @ 16:33:33
Postat av: linn

håller med! måste bli skärpning nu tjejer <3

2009-03-11 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0