@ Emmi i kulleby (?)hahah

Jag och Linn följde med Emmi hem i onsdags ! Ut på landet. Vi hade jätte kul Tog en lång skogspromenad. Tänk er mig, Stadstjej till 100% trippa runt flera meter efter de andra och få kvistar i ansiktet och klaga non stop. hahaha fy fan! Men det var ändå jävligt kul att komma ut :D
Första gången jag var i ett älgtorn, första gången jag satt i en traktor, och första gången jag klappade en tjur. x) . 



Vi tittade på skräckfilm, jag säger bara en sak: ALDRIG MER !!! Jag låg vaken hela natten förutom 3h som ja lyckades sova på. Jag låg svettig som en gris, ihop krypen under täcken och flåsade och skakade. Fy fan! Tack isak säger jag bara som lugnade ner mig.

Vi åt våfflor med :) Jaah, linn vad säger du? Ska vi gå i ide eller? hahaha fy fan !

Lyckad dag !

Kommentarer
Postat av: linn

du var inte den enda som var 'vacken' hela natten hörrö ;)

ide dirr, behöver inte äta på läänge!

inatt ska vi mysa, tihihihluulöla :)

2009-03-28 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0