sjukling

Igår blonderade jag och linn vårt hår. Linn blev nästan lika ljus som mig så hon bara skrek haha. Vi sprang och köpte ljusbrun färg och gjorde slingor på henne men hon tog ur färgen alldeles för tidigt och tog en jävla massa silvershampo vilket gjorde att slingorna inte syntes. Tabbe Linn ! hahah. Själv är jag kritvit på huvudet, and I love it ! 

När jag kom hem mådde jag inte bra alls. Jag mådde jätte illa och det bara snurrade i huvudet. Trodde att de var för att ja inte hade ätit men ja tryckte i mig en banan, vilket inte hjälpte alls. Mår lika dåigt idag, så är hemma från skolan och mina tabletter är slut. ;S

gårdagens outfit. + att jag hade mina underbara nya pumps :D


Kommentarer
Postat av: eliasson

tja nina. ett jvligt bra tag sen man snackade med dig nu..

kul att veta att du mår bra å så iaf:)

men aja hörs:)

2009-04-01 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0