tors, fre, lör, sön..

I torsdags köpte jag två böcker ! , En jätte snygg väska som jag velat ha länge, En svart ballongaktig kjol med hög midja och ett par jeanstaights . hm var det något mer? tror inte det. Nåväl jag hittade en jätte söt klänning för 500kr jag bara måste ha den ! Ska nog köpa den nu i veckan :D

I fredags så åkte jag hem till mamma Flickrummet såg ut som när jag lämnade det. Lila väggar och postrar på väggarna Dock är alla tokio hotel postrar nerplockade. Vi får väl se om jag sätter upp en i alla fall nån gång men det tvivlar jag på.

I lördags åkte jag på hockey i jönköping! Hv71 - Röggle. Det slutade 5-2 . Det var kuul !

Nu är det redan söndag igen och jag ska packa ihop mina grejer och åka hem till lägenheten igen. Usch har rätt mycket att stå i där hemma, tvätta, diska, dammsuga osv... JAG VILL INTE ! blöööö , .  Hinner inte göra det idag ändå .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0