Solig dag :D

Redovisningen gick bra. Sedan skulle vi ju dansa med en del andra klasser. Jag var grymt nervös haha. Jag kan inte vals och bugg osv.. haha Men det var riktigt kul ! Man snackade med folk man inte brukar snacka med och som man inte ens har lagt märke till. Alla var super trevliga ! :D

Efter skolan så gick ja, Emma och Linn lite på stan. Jag köpte en korsett och lite smink.

Sedan gick jag och Linn ut och gick i solen. Vi gick till ett reservat. Mitt ute i skogen vandrade vi och vi hamnade i någon slags by utanför Vetlanda hahah tabbe ! När vi är på väg hem efter 2 h promenad så märker Linn att hon har tappat sina nycklar.. :S Fanns inte så mycket annat att göra än att springa samma runda igen och leta. Hon hittade dem som tur var. haha vilken dag :P .

Nu blir det inte data på ett tag. Jo kankse en stund imorgon men ska hem imon kväll för ska på begravning på fre. Så ska hem till mamma och det ska bli skönt! Jag längtar hem lite, har inte varit hemma på några veckor nu ju. Tar inte med mig datorn hem. Känns lite onödigt eftersom ja ska hem imorgon och sen begravning på fre, och på lördag ska jag umgås med marcus.e, sova hos mormor och morfar förmodligen.. Jag har inte tid för dator haha . De är tungt att bära på med :P höhö. klen(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0