Home, sweet home

Hemma i flickrummet nu igen. Va skönt !

Just gått igenom hela min gaderob här hittade massor som jag ska ta med mig till lägenheten :) . Shiet jag kommer i mina vita jeans igen :S De köpte jag i sjuan eller åttan. Herregud. Jag tynar ju bort :( 


kände att jag behövde ha bildbevis haha


Skulle lägga upp fler bilder på lite kläder men det keffar ju totallt så jag skiter i det ! ;S

Nästa helg blire UP ! Taggar som fan, genom att inte göra nått denna helgen.

Helgen efter det ska jag och Mandy vara modeller på bilmässan på Elmia. Mingla och fotas med bilarna osv i en super söt nurse kostym.
Mandy, you are great ! :*

Kommentarer
Postat av: sasssy

oh fan va kul för dig att få vara modell där:D

2009-03-28 @ 12:34:56
Postat av: -

Grattis! :) Hur fick ni dom jobben? :) berätta på mailen! (min e-postadress!) skit bra blogg btw. kram!

2009-06-22 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0