Emmi och Nini

Igår kom Emma vid halv 4 nån gång. Vi tog cyklen till maxi och handlade lite.
Kom hem och lagade god mat med efterrätt. Fy Emma jag tror vi har ätit ihjäl oss hahaha usch! Jag lär inte äta på flera dagar haha x) Samtidigt kollade vi på Melodifestivalen.

Efter det så gick vi ner på stan en sväng. Skulle kolla om det var något folk ute. På hotellet var det 30+ fest...
Och annars var det bara massa raggare. Men jag Och Emma hade kul ändå !

Kom hem vid 2 elle rnågot och så gick vi och la oss. Grymt kul kväll ! :)



Emmi et moi



Cheers !


Kommentarer
Postat av: W A R G

Jag ver med i Floor Filler :)

2009-03-08 @ 22:56:35
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0