To all of you who once said I could'nt do it,

Min lilla suprise som jag har pratat lite smått om ett tag är nu ute på marknande, haha. 
Mejlen och samtalen var ifrån tidningen MOORE
Som jag har sagt så är glamourmodell yrket inte något jag kommer göra just nu och har som sagt tackat nej till en del förslag. Jag känner att jag behöver tid och bli äldre och starkare. Men det som jag ska berätta nu ser jag mer som en kul grej :) ....

Jag är med i deras specialutgåva.. Sveriges snyggaste singlar 2009 ! 150 brudar är med i tidningen och jag kom på plats 25 :O ! Helt sjukt.. det trodde jag aldrig. Så spring iväg och köp tidningen nu allihopa haha ;D . 

Här är lite bildbevis för er som inte vet att jag är en ärlig person (;

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linn höhö

stolt ;) haha

göttttttttt, 25e asbra!

2009-06-30 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0