update

Jag jobbar på och sliter på NAV i nässjö. Från klockan 07'00 till 16'00 måndag till fredag, Haha. Är inne på tredje veckan nu av fyra, så det känns skönt. Det har gått grymt fort dessutom vilket gör det enklare. Direkt efter att jag slutat så bär det av till Stockholm för att sedan se Britney Spears live ! Det kommer bli så sjukt ! :D 

För er som undrar mår jag bättre nu. Jag har smällt chocken. Tänker man inte så mycket så mår man bättre.. Jag tänker istället på det jag har i livet och på allt bra som händer runt omkring mig och jag är lycklig :D 

Jag måste köpa ny mobil nuuuu!! Den jag har nu är helt störd. Bli så arg. Den stängs verkligen av flera gånger om dagen nu. Knapparna slutar fungera ibland och USIM kortet blir oaktiverat. Jag slänger den snart i väggen! Jag blir så trött !! Men en månad kvar tills jag får lön :D Då blire ny mobil direkt kan jag ju säga ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0