Forget your daughter !

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag skakar, jag fryser, jag är jätte varm, jag har ont. Rktigt ont ! Att bli sviken av sitt eget blod känns. Hur ont det verkligen gör går inte att förklara. När det händer fler än en gång blir det värre. 

The first cut is the deepest . Det var ett djupt sår du lämnade mig med den dagen för ungefär 16 år sen.. Nu sviker du mig igen! Din dröm var ju att det skulle bli vi. Ha den där relationen som alla andra har. Jag gav med mig. Förlät dig inte men jag gick med på att vi skulle umgås och lära känna varandra. Jag öppnade mitt hjärta till den man som svikit mig mest. Till den man som visat mig att man inte kan lita på någon man. Han som gjort mig rädd, osäker och förvirrad. Han som fick mig att gråta mig till söms i runt 16 år. 

Jag hade ett gnutta hopp. Ett hopp om att du faktiskt hade ändrat dig. Att du faktiskt älskade mig. Att det var mig du ville offra ditt liv för. Men nej.. Nu väljer du det där skitlandet före mig igen. Nu väljer du en jävla affär före mig. Glöm mig så som jag måste glömma dig ! Min mamma sa, Du ska inte gråta över något du aldrig haft ! Han är inte värd det ! ... Nej det är han nog inte.. Men det är nog därför jag gråter. 

Denna hungern efter någon som håller om en. Efter någon som skyddar en mot allt ont och hjälper mig igenom livet. Den är inte lätt att bära runt på hela tiden. Det misstaget du gjorde har förstört mitt liv men jag har fått lära mig att leva med det. 

Jag borde inte förlåta dig. Du var eller snarare är en idiot och jag tänker inte förlåta dig! Glöm mig..  Men tro inte att du kommer undan att betala den där plastikoperationen. För det har du fan lovat ! Men du har brytit löften innan.. Men jag är starkare idag! Jag blir starkare efter varje svek. Jag kan stå upp för mig själv nu ! och sådär jävla lätt kommer du inte undan.. 



Kommentarer
Postat av: jonna

Gumman:(va ledsen jag blir för din skull,de e inte lätt att få upp förhoppningarna & sedan bli sviken!Du vet var jag finns om du behöver prata..när som helst!Massa styrkekramar till dig...

2009-06-24 @ 19:24:44
Postat av: Anonym

djupt. som fan.

2009-08-14 @ 21:11:31
URL: http://hatebyjonathan.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow

2009-08-15 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0