sommar sommar sommmar

Igår, Fredag, Kom min kära kusin hit. Jag var själv hemma och trött efter jobbet. Vi pratade skit och åt popcorn. Mycket mysigt! Kul att umgås med henne speciellt eftersom det var så länge sen sist. Vi somnade sent i dubbelsängen och klockan åtta hoppade jag upp och drog upp Josefin för att sedan dra ut på en powerwalk. Väldigt förvånad över mig själv ! Hahah. 
Efter det åkte jag in till stan och gick till min brors hus. Städade sedan hela huset, eftersom de ska ha visning på det imon och de hann inte städa själva. Det tog några timmar och jag var helt slut efteråt. Känns som jag har gjort mycket nytta idag haha. Sedan åkte jag hem igen. 

Hemma själv inatt med. För trött för att hänga med på fest, så får väl sitta här och dega. Det sägs att det är min turdag idag. Hm ja vi får väl se vad som händer framåt kvällen ;D .
Imorgon ska jag ta svängen förbi Sandra klockan nio ( är snäll mot henne för hon lär vara lite bakis, hah )  för att sedan ta en runda. Så grymt skönt så tidigt på morgonen. Vädret är perfekt då! 
Tillbaka till jobbet på måndag för att påbörja sista veckan. Skönt. 

Hela sommaren är planerad nu i stort sätt. Lär bli toppen ! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0