Gott nytt år !

Nyår blev så jävla kul ! Dagen började med att familjen skulle fika hos faster Kerstin, sen åkte jag hem därifrån vid 12. var ju tvungen att göra mig iordning! haha Hemma väntade bellanbus och maysan.

Vid halv 2 tog vi vår första cider. Och vi taggade sönder. Vid 4 skulle vi vara hos Becca men vi kom lite sent haha . Dit kom Sandra också. Trevligt som fan. Sen tog vi tåget in till nässjö. På tåget träffade vi en jävla massa sköna eksjöbor. Sedan tog vi en taxi till Bevylin. Där vi festade alla flickor. Sen drog jag och några till, till Linus. Där var det riktigt kul. Träffade massor med människor som man inte sätt på länge även några man inte sätt alls.

Sedan trippade vi ner i våra små pumps till parken där alla nässjös ungdomar var plus några till. Jag försvann från mina kompisar vid 12 slaget haha men jag sa gott nytt år till andra istället. :) Där nere träffade man många. Fett kul ! Men fy fan vad ja frös i min lilla klänning ! Jag var i parken till ungefär halv 3 kanske, då var det inte många kvar. Vi tjejer hade berstämt några dagar innan att vi skulle somna där vi somnade. Bellan och Maya somnade i nåns källare, jag somnade hos någon helt annan. maha, Jag får då alltid vad jag vill ha. De andra brudarna åkte hem vid 1 nån gång.


nyårs outfiten

Jaha nu är det ett nytt år och nya möjligheter. Jag har inga nyårslöften utan snarare mål och saker jag måste göra. som tex ändra många av mina vanor ! Jag hoppas på att detta året kommer bli bra ! Jag ska i alla fall göra detta året till ett av de bästa! :D


Lisa, Linn, Jag och Sandra hos Bevylin


Becca, Maya, Bellan och Lisa även det hos Bevve


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ! :*

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0