AFASI & FILTHY !

Igår åkte jag hem till vetlanda och gjorde mig iordning för lite festande med några kompisar :) . Felicia kom en stund och taggade med mig :) 

 
jag och felicia

Sen åkte vi till Hultsfred för att gå på Metro och se Afasi & Filthy !
Guud, vad många fjortisar som är på discon och sådant, Jag skäms när jag ser dem. Att man har varit sådan gör att man mår dåligt ! haha men men , de växer väl upp och mognar som oss andra hoppas jag.
Well först var det lite sådär lamt skulle jag vilja säga inte en enda snygging så långt ögat nådde. Besvikelse, men ju senare det blev destu mer snyggingar dök upp haha . Jag hade skit kul och drack inte en enda droppe alcohol. Man kan ha kul utan sån skit !

Afasi & Filthy var så jävla bäst !!
Fan va bra dom är ! Jag stod längst fram och sökte Afasis ögonkontakt fick den nån enstaka gång men inget att skryta med.

En sak som jag måste skryta lite med dock ;) ... haha , efter spelningen stod Afasi vid ett bord en del av kvällen. Några kom dit och bad om autogarfer och kort. När vi var där så visste inte så många om att han stod där så det var inte så många runt om kring honom. Jag plockade fram lappen jag lagt i bh:n med mitt mobilnummer. Tanken med den var att jag skulle ge den till honom om jag fick chansen. NU hade jag ju chansen. Men fy vågade jag? Klart jag vågade ! :D Jag gick fram till honom och sa: ursäkta, .och drog lite i den svarta shortan han hade på sig. Han vände sig om och log. jag: Här. .. Jag sträckte fram lappen och log, flörtande mot honom. Han tittade ner och hade en frågande min som om han inte fattade var det var. men när det gick upp för honom var det var kollade han upp på mig, in i mina ögon och log ett snett glatt leende. Jag tog tag i hans hand , den var varm och len ! GAAAH ! Han tog tag i min och jag lämnade över lappen. Sakta drog vi händerna i från varandra utan att bryta ögon kontakten. Han blinkade med ena ögat och jag vände mig om och gick.. Hahah är ni avis på mig flickor ;) I bet you are ! Vi gick förbi honom många gånger under kvällen och tillslut så blev man så van vid att han stod där att man gick förbi honom som om han var vem som . 

Mer om vad som hände håller jag tyst om. mihi

Afasi & Filthy


KVÄLLEN/NATTEN VAR JÄVLIGT LYCKAD!  :*


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fan va skön du e!!!

Har du blivit så modig sen Turkiet tro?

2009-01-26 @ 18:33:51
Postat av: Nina

hahaha ;)

du har lärt mig allt jag kan jonna ! känns dig stolt ;D

2009-01-26 @ 21:17:50
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0