Bra dag !

Idag åkte jag till jönköping och gick på A6. Köpte en kamera ! Sony DSC-T77 Pink. Love it! 10,1 megapixels. Pusspusspuss :* Köpte även en liten HALLO KITTY necessär som jag ska ha kameran i :) Sedan köpte jag ett par skor med. Kill skor egentligen, men kunde inte låta bli, så jävla snygga fan ! Och så köpte jag ett parfymkit, Britney Spears CURIOUS som innehöll duschkräm, bodylotion, en liten skumboll(?) och parfymen i en liten flaska. Skulle egentligen bara köpa parfymen i en stor flaska men tydligen har den slutat sälja på vissa ställen :S och på det stället jag köpte kittet på hade de tagit slut typ. ;S aja har ju doften i alla fall :) . Sedan gick vi lite på IKEA med. Min mamma ska ju då alltid gå där inne i över 2 timmar :@ .

Klockan 17.00 åkte vi på hockey i eksjö. Fick se Rickard och Markus göra sitt bästa på planen men tyvärr räckte det inte till en seger. Men det var kul att se dem :)

Nu sitter jag här hemma och är jätte trött, fick inte alls många timmars sömn inatt. Ska ta och titta på några avsnitt av 90210 nu snart :) 


min underbara kamera !:



 









.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0