Klar med min kjol :D

Hej på er !

Kom precis hem från skolan. Sitter här och tar det lite lungt innan jag ska börja packa ner ALLA mina kläder och grejer jag äger och som jag kan behöva under en månad. Vet inte om jag berättat detta innan men ska ha APU nu i 3 veckor och sedan är det sportlov i en vecka. Så de kommande 3 veckorna ska jag bo hos min mormor och morfar i nässjö så jag kan ta tåget till jkpg varje dag. För er som undrar ska jag vara på Smålands musik och teater första veckan. Där ska jag få vara med på make-up avdelningen. Och se lite hur sminket ser ut på scenen osv. De andra två veckorna ska jag vara på Kulturskolan. Även där ska jag få vara på make-up avdelningen och jag ska också få följa med dem ut på andra skolor när de undervisar i bild. Kommer få teckna mycket och sminka mycket. De två favorit sakerna som finns maha :D Kommer blir hur bra som hälst! 
.....rrringriiing .....

Hahah nu ringde min plastpappa och hetsade. x) Ska vara färdigt packat vid 19.00 för då kommer de och hämtar mig. Usch då måste jag ju sätta igång.. ;S haha . Men till sak. Fjärde veckan ska jag bo hemma i Ormaryd hos mamma. Längtar efter hennes mat haha .Så en hel månad ifrån min lägenhet, igen.

Idag gjorde jag klart min kjol  ! :D Det är en röd ballong kjol i ett silkestyg. Den är rätt hög och har drapering med en stor rosett mitt bak . Jag är nöjd med den :)
här kommer 2 bilder tillsvidare:



Vid 18.00 kommer nog Linn hit. Jaja nog tjötat . Ha det bäst nu folket :*

Kommentarer
Postat av: anonym

Gud va duktig du är,kan knappt tro att du gjort denna snygging-kjol själv!Fan va grym du är!!!

bra praktikplats har du fixat dig med,verkar ju skitkul ju.

Kram på dig gumman...

2009-01-16 @ 19:10:46
URL: http://jonnagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0