shoppaholic

Idag hade jag mer än 4 h med inget att göra i jönköping så gick på stan helt själv. Vilket tog knappt en timme så var väldigt rastlös ;S
Men till sak ! xD Jag ska dra ner på mitt shoppande, är fan beroende! Jag gick där och verkligen led ! Alla fina kläder, skor , smycken och allt smink osv som man vill ha ! Jag gick och mådde så dåligt inombords av att veta att jag inte skulle köpa nått även om jag ville ! Det gjorde ju inte saken bättre att man hittar billiga saker som är jätte fina och får veta att de är sista readagen. Men nej , jag tog ett djupt andetag, la ner allt jag höll i och gick ut ur affärna när det blev för mycket för mig att kontrollera. Haha låter ju super löjligt, men det är fan jobbigt. Jag mår så bra för stunden av att köpa saker och så måste jag dra ner på det.. Inte lätt asså :P


Do you remember what you did?
Do you know just what you've missed?
And do you care about what I have to say?

Kommentarer
Postat av: han

hett.

du?

2009-02-23 @ 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0