Meningslöst inlägg för att fördriva tid,

Idag sprang jag runt på hela gågatan, i jönköping, på min rast för att få tag på en frukt. De säljer ju inte sånt nån stans? :S Så jag fick vara utan.
Inte förens på kvällen när jag skulle hem kunde jag springa in på Pressbyrån och köpa mig en banan och nya nummret av Slitz. haha härlig kombination (; Killen i kassan; vill du ha en påse? nej tack sa jag och tryckte ner tidningen och bananen i väskan, höhö.

Men asså brukar de inte sälja frukt i sådana affärer där de går att spela på hästar och sånt? Gick in i dem med men nej bara massa godis. Dåligt ! Varför göra folk feta ;O haha

 
Pernilla Lundberg som är månadens omslagstjej är från jönköping (;



HAHAHAHAHAHAHHA

Träffat mamma idag, det var ett tag sen :) Och imorgon börjar jag inte förens 17.00 ! Men ska nog sova nu snart ändå. Har varit en lång dag !


xoxo

Kommentarer
Postat av: Kristina

Pillan ju :)

2009-01-31 @ 14:01:41
URL: http://kristinaah.blogg.se/
Postat av: Nina

känner du henne ;O

2009-01-31 @ 17:39:46
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0