jag vet att jag är lat x)

Vaknade för en timme sen ungefär. Fick veta för en stund sen att den där julkonserten är idag i jönköping som jag hade biljett till. Hade jag totallt glömt! herregud! Den början om 10 minuter nu haha klockan : 16.00. Hade jag ju aldrig hunnit. Fan ville verkligen gå på den . Inte så mycket att göra åt nu dock. Jag är så otroligt vimsig nu mera :S Jag har en uppsats om Roberto Cavelli som ska vara klar den 14 januari. Har inte ens börjat.. Sen har vi matte prov på måndag, hade jag glömt. Kommer gå sämst! Jag orkar inte!!!! fan :P


Idag ska jag packa ihop alla mina miljoner grejer för imorgon åker jag och lämnar all skit i lägenheten i Vetlanda. Suck.., Tror ni jag orkar det eller? well, roland har fixat min cykel nu i alla fall! As gött ;D
Neej, ska man ta tag i livet lite och börja packa lite smått?  hm, lär ite bli så mycket av de men okej.. ha de så bra idag folk :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0