Gynning= smart blondin och bra förebild !

Citat ! skrivet av Carolina Gynning ! :

Varför gå utan smink när man kan gå MED. Det är fullkomligt idiotiskt tycker jag. Killar säger alltid-"Men, Carolina du är så fin utan smink"!, du behöver inte sminka dig! Nej! behöver! Jag behöver väl inte göra någonting egentligen INTE banta, inte sminka mig, inte jobba osv. Men det är inte jag. Jag gillar att vara upp piffad till tänderna, så jag kan gå och spegla mig på stan och känna.- DAMN I`M HOT! Ja !och då ställer sig alla frågan? Men varför är hon sådär ytlig den där Carolina Gynning? Kan det vara så att hon försöker fly från något och därför har blivit besatt av ytan. eller kan det bara vara så att Carolina Gynning älskar KILLAR, SMINK och DISCO och för den sakens skull inte behöver vara psykiskt sjuk. Jag kanske bara är född sådan lika ytlig som djup,such a saint and such a whore som Robbie Williams sjunger i den där gamla hiten, det är kanske jag. Kontarsternas kvinna, både smal och tjock, snygg och ful, kåt och bored på en och samma gång.Ja det är nog den jag är. Den som är allt på samma gång.

Så jävla bra sagt! Jag håller med fullständigt ! Du är grym Gynning !


Kommentarer
Postat av: hannah

men är det inte sjukt tragiskt att hon inte kan gå på stan & känna sig superhet utan smink? då har man väl absolut inget självförtroende ^^

2009-01-27 @ 19:32:28
URL: http://hostlund.blogspot.com
Postat av: Nina

Men det är väl klart att man känner sig finare och självsäkrare i smink än utan ! självförtroende kan man ju ha endå. Bara att man känner sig extra fin och snygg liksom , eller?

2009-01-27 @ 19:49:26
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0