Hänt mycket !


well det löste sig i alla fall :D
Vaknade av mormors ljuva stämma och morfar hade kameran i högsta hugg! HAHA  så söta de är :D Efter frukosten så åkte vi hem till mamma och faster var med me. Där blev det presenter och nån äcklig punch tårta som mamma gjorde :S Alla tyckte om den utan jag! Det var en 30+ tårta !! PUNCH i vaniljsåsen !!? Va fan tänker hon på? hahaha aja bilder på några av presenterna kommer förmodligen imorgon :)

Vid 18.00 kom sandra, becca och linn med tårta och presenter! Tack för allt jag fick ! Bilder kommer imorgon som sagt :) Beccas tårta var sååå otroligt god! Och vi smällde i oss en fjärde del var! :O hahaha . Vid nio åkte vi ut till solberga och träffade lite folk. Därefter åkte jag och becca vidare till Nässjö och träffade fler människor ! Mycket trevlig kväll må jag säga ! Thanks! :D

Igår hade jag sån jäävla mensvärk så jag var ute och gick i snön och kylan. Vad hände med alla vårkänslor !!? Inga fler vilda drömmar här inte :( usch vad tråkigt det blev. Väldigt slapp och skön dag !

Idag, Måndag, gick jag upp klockan 06.00 !! :O shieet jag var en zoombie i flera timmar haha. Tog tåget in vid halv 8 och var hos tandläkaren. Där jag tog bort rälsen ! :D:D As nice ! Jag tycker dock jag ser konstig ut men är väl bara inte van. Sedan gick jag ner på stan emd min underbara kusin. Vi tog kort till legg, var i alla affärer. Jag köpte en mascara och en handväska. En liten rosa ! So cute ! :D Sedan var vi och fixade min klocka ,som jag fick av mamsen när jag fyllde, så den passade.. Vi fixade sedan legg och var till sist och åt på coco tai. Goott !

Sedan Åkte jag hem till morfar och sov i några timmar. Vid 16.00 skulle jag vara hos tandläkaren igen. Fick en annan tandställning som jag ska ha i några månader men den är avtagbar ;D haha och hem igen. Gjort mycket idag ! Ringde "pappa" innan med. Han ska börja spara till min näsoperation nu! skulle göra den när jag är 21 egentligen men pratade med mamma och det blir nog tidigare! Bara farsan skaffar fram pengarna så snart som möjligt ! Men det lovade han. :D as niiice . Nu är jag såå trött ! Ska sova tidigt idag ! :)

Det funkar inte att ladda upp bilder idag! Det kommer massa imorgon om det funkar då! :D

xoxo ! <3

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0