Så jävla förbannad !!

Va fan!!? Nu ska även de jag trodde va vänner börjat med sina jävla fördomar om mig! Och kasta skit över mig som om jag inte hade känslor!? Asså va fan ! Jag vet att det bara är avundsjukan som spelar in men allvarligt talat! SKAFFA ER SJÄLVFÖRTROENDE SJÄLVA INNAN NI TRYCKER NER MIG!!! Och påstår att jag bara är en blond bimbo med för högt självförtroende!? " Vem fan vill vara med i slitz? Bara desperat! Det finns en gräns för självförtroende, gumman. " ASSÅ HÅLL BARA KÄFTEN! Så jävla väl känner inte ni mig fan inte att ni kan påstå nått sånt !!!
Förklara era "desperata" försök att få uppmärksamhet med de bilderna på er i urringning och push bh!? haha nej klart ni inte kan? " tog bara på mig någon bh på morgonen? " hahahah någon gång måste du väl ändå köpt den !? 

Fan vad patetiskt !! SKAFFA ETT LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0