Roadtrip !

Vaknade vid 07.30 på en lördag !! :S åkte med andra mode & design elever i en minibuss med våran lärare till Borås för att kolla på Textilhögskolan ! Det var mycket intressant. Fick se en maskin som det bara finns 3 i hela världen. Den stickar med metalltrådar. Det finns en till i USA Nasa ! Och en i Japan var den används till där är top secret ! Och en annan maskin som var häftig var en som kostar flera miljoner som används mycket i Kina . Man bara går in på ett pogram på datan och gör en tröja tex så göra maskinen den fort utan sömmar. Man behöver inte göra något ! Jag blev imponerad :P Modedesign linjen verkade jätte bra och jag lär nog söka dit och till beckmans. Efteråt belönade vi oss alla med att gå till en jätte mysig resturang och ta en efterätt. Jag som många andra tog chokladmousse med apelsin. Lyxigt och supergott ! haha. På hemvägen sov vi allihop .


På kvällen ville jag hitta på något med nån men ingen kunde ju :( Jag orkade inte festa det var jag för trött för det var en sån där mysig-filmkväll-kväll ! Så jag satt själv och kollade igenom några filmer var jätte trött så gick o la mig halv 12.

Idag vaknade jag 11.30 och tog en dusch. Sedan gick jag ner på stan och träffade Linn ! Det var ett tag sen och vi har massor att ta igen ! Blev dock en väldigt kort stund för hon skulle med tåget till Vetlanda. Men även de korta stunderna är värda nått ju :D Jag fick ett av de läppstift jag har beställt ! Supernöjd ! Det är rätt mörkrosa med lite glitter i och det luktar jordgubb ;D haha De andra jag har beställt är lite ljusare och så har jag beställt en vit läppenna.

Om 3 dar fyller mormor år (4feb) och om 6 dar fyller jag 17 (7feb) !
och två dar efter de åker rälsen bort ! :D



xoxo

.


Kommentarer
Postat av: johan

fett fina ben :O!

2009-04-19 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0