Redan som ung vad Pamela Anderson skönhet för mig !

Jag minns när jag var riktigt ung. Kanske en sex, sju år, kanske yngre. Jag älskade mina barbiedockor ! Men jag hatade alla fejkade barbies. Stasy och allt vad de hette. De var inte vackra, de var bara barbie wannabes. Jag minns att jag älskade hennes slånga blonda hår och hennes blåa ögon ! Jag minns att jag önskade mig det håret och de ögonen. Jag önskade att jag hette Sandra eller Sara. Jag var rädd om mina barbiedockor. Jag har kvar dem och de två jag älskade mest sitter på en hylla i mitt flickrum.
Barbie är fortfarande bland det vackraste jag vet och det finns inget bättre än att gå till leksaksbutiker och bara stå och titta på alla vackra dockor med deras underbara klänningar !

Jag minns när jag var runt åtta år kanske, äh jag vet inte exakt ålder men det var riktigt länge sen och jag var ung. Jag fick syn på en stor reklam skylt på Pamela Anderson. Den var jätte stor och svart vit , på hennes ansikte. Jag minns att jag redan då tänkte; Gud vad vacker hon är ! Vem är hon? Jag minns att jag tänkte , utan att överdriva, att jag aldrig sett något så vacker innan. Jag hade helt enkelt aldrig sett något liknande !

Några år efter det, fick jag syn på ett repotage i en söndags tidning eller något sådant, om just Pam. Mitt hjärta bultade till när jag såg att det var hon ! Det var flera sidor med bilder på henne. De hade fotat henne på stranden när hon hade en vit polotröja på sig och vinden i håret och hon såg jätte lycklig ut med ett stort leende på läpparna ! Vissa av bilderna var fotade inomhus, hon hade en svart tubtop och en vit stjorta över. När mamma hade läst tidningen och den skulle slängas, smög jag med den upp på mitt rum och rev ut bilderna på henne. Jag var rädd att folk skulle tycka jag var konstig om de visste att jag tyckte hon var vacker. Det var väl inte meningen att en flicka i min ålder skulle tycka om en yberblond, storbystad kvinna med mycket smink? Jag gömde bilderna på henne och tog fram dem ibland och avundades hennes skönhet.

Tänk att jag redan då föll för det fejkade. Pams lockiga, blonda hår och det stora vita leendet. mörk sminkning i svart och brunt som framhävde hennes ljusblå ögon ! Gud vad vacker den bruden är !

Här kommer bilder på henne, Se och njut ! :





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med . hon är grymt grymt vacker :D

2009-02-28 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0