Morgondagens planer!!????????

Jaha nu var praktiken avklarad! Fan va fort det går ! Tycker inte det var längesen som jag var jätte nervös och skulle ringa till praktikplatsen och kolla om jag fick vara där hahaha herregud ! Men det var varit riktigt kul sportlov nu med dåe. Shiet kommer vara svårt att komma in i skolrutinerna igen.



Fredag okej, och händer nått ikväll ? nej det tror jag inte. Förra helgen satt jag bara hemma med . Fan vad tråkigt! Och planerna för imon? Födelsedagen. Ja på morgonen vaknar jag här hos mormor och morfar. Vi åker hem till mamma och några ur släkten kommer väl. På kvällen..? ASSÅ JAG VET INTE ! Jag tänkte typ att bara jag och 3 tjejer till skulle träffas på kvällen äta tårta och så.. sedan gå till nån random på fest i nässjö eller jönköping ! Men det verkar ju inte vara någon fest och jag vet inte om alla tjejer kanske ska vara med ? Men hemma är mamma hemma så där kan vi inte va om vi ska vara alla. I lägenheten i Vetlanda då? Nej det är för litet för så många och om vi bara är 4 st funkar det ju men då blir det lite krångligt om det är fest i Nässjö så ska vi åka först från nässjö och sen tillbaka dit. Onödigt ! HUR FAN SKA VI GÖRA IMON ??? Börjar få lite panik haha. Känner att jag inte vill göra någon stor grej heller. 17 är en onödig ålder och inte alls nått speciellt.,
Nästa år då blir de 18års fest tillsammans med becca och planerna är att kankse ha ett underklädsparty haha ;) vore as skoj!
Men iår.? .. hm.. kom med förslag tack ! :D

nu äre bara 3 dar kvar sen åker rälsen av ! Längtar mer till det än till imorgon haha ;P

Nu måste jag packa alla mina grejer för att jag ska ju flytta hem till mamma imorgon för en vecka. Detta jävla packande! Det har jag tröttnat på nu haha .

Puss på er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0