Det är de små sakerna som gör livet !

Igår åkte jag, Becca och Linn in till hotellet i nässjö och bubblade och hade det allmänt gött ! Det var riktigt härligt och jävligt kul! Becca gick till Emil och Linn joinade mig hem. Sedan drog vi till sandra och tittade på massa gamla bilder och hade trevligt. Medans vi väntade på att en film skulle blir klar nerladdad så spelade vi skitgubbe och den som förlorade fick dricka vatten ! Inga toabesök var tillåtna ! haha vi hade riktigt kul ! Vi glömde bort tiden totallt och vi började titta på filmen vid 0.00 ungefär haha . Det var filmen Sex drive. Jo men den var bra. störde mig på att de garvade mitt i allt och de visade de som filmande osv. Vilket gjorde att filmen inte blev så trovärdig. Annars var den stört skön! Filmen höll på i 3 timmar ungefär ;O . Jag och linn låg hemma i min säng vid halv 4 nånting.

Idag åkte jag in till stan för att besöka frisören. Äntligen ! Riktigt skönt att bli av med utväxten och de slitna topparna ! På fredag ska jag dit igen och sätta i bruna slingor i håret. Lösa som jag bränner fast. Vill inte ha många dock men vi får se hur det blir :) .

Funkar fortfarande inte att ladda upp bilder ;S sorry ! Men det kommer det lovar jag !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0