Bra jobbat Linn ! xD

Jag bara måste berätta en grej!
Jag och linn sitte roch gnager på morötter i hennes säng och tittar på film. Så plötsligt knakar det till och vi lyfter på madrassen och ser att en bräda har åkt ner. Det var bara att ta upp den igen. Jaha där sitter vi lungt ungefär en 20 till, så ska linn lyfta på sig och gå och lämna fatet i köket tror ja, SÅ BRAKAR HELA SÄNGEN IHOP! HAHAHAHAHAHAHAHAH ! Där sitter vi på golvet ! Jag börjart garva så jävla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen ! Och linn bara skriker !
-BORT FRÅN SÄNGEN! :O
Hahahha , jag kunde knappt röra mig men jag rullade bort från sängen. Så lyfter hon bort madrassen och ser att alla brädor har åkt bort och en bräda som alla andra ligger på för att få stöd, hade gått sönder, eller snarare trillat av. Alla spikar hade släppt. Linn fläker fram en hammare bara sådär och jag börja garva ännu mer ! Så försöker hon spika fast skiten igen, och ber mig hålla på ena sidan. hahahah funkade ju inte jag såg suddigt av alla tårar och jag skakade av allt garv. Så när hon spikar i ena sidan och ska spika i andra så åker andra sidan ut och tvärtom, så höll de på ett tag , vilket gjorde att jag garvade ännu mer ! hahahaha ! Tillslut sket vi i vilket och slängde madrassen i sängen, på golvet. hahahha då börjar linn garva lika mycket som mig. Då hade hennes chock släppt liksom. Där sitter vi på golvet som ingenting och har det allmänt gött. HAHAHA jag garvade non stop, utan att överdriva, i en halvtimme ungefär om inte mer. Oh herre gud !
Det bara bubblar i mig när jag tänker på händelsen. xD


Kommentarer
Postat av: veronica

Hejsan, ja det stämmer:) Ha en skön dag=)

Kram V

2009-02-23 @ 13:14:49
URL: http://www.veronicathorsell.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahhahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahah sjukaste, bubbel i kistan nu igen!!!!!!!!!!!

2009-02-23 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0