Alla är kåta och glada på våren ! :D

Igår kväll var jag ute och gick med min älskade vän marcus ! ÅÅ vad jag har saknat honom !  Kul att träffas och snacka lite skit.

Idag började jag vid 15.00 så innan hann jag och mamsen dra ner på stan och köpa present till mormor ! mamma köpte även två vårjackor till mig (A) får dem inte förens i helgen men ändå haha :P 
föresten så tycker jag nog att den andre praktikanten och jag flörtar lite smått haha :O Det är i alla fall vad signalerna säger höhö . Va fan det är ju vår ! Det ligger i instinketrna! Jag vänder i alla fall på huvudet så fort jag ser en kille nu mera! hahah helt sjukt ! I borås jag bah tjöt -EN KILLE! hahaha som om jag inte sätt en innan ! hahaha Och michaela bara garvade. Han gick tom brevid en tjej men henne såg ju förstås inte jag hähä. ;)
Slutade vid 19.00 höll på att missa tåget men hann precis !

Imorgon åker Emil till Usa. Ha det så kul ;D Och snart är det lov och livet bara leker ! Jag är så glad nu mera skrattar hela tiden ! ÅÅh underbara VÅR ! <3


jag har stort huvud :O nej jag har faktiskt väldigt litet huvud ;S hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0